ONLINE TERAPI

Online terapiye duyulan ihtiyaç teknolojinin gelişmesi, internetin yaygınlaşmasıyla ciddi oranda artış göstermiştir. Günümüzde çokça tercih edilir olmuştur. Dünyada çok yaygın olarak kullanılan bu danışmanlık yöntemi, Turkiyede de giderek daha çok tercih edilmeye başlanmıştır.
    Peki neden online terapi? Günümüz koşullarında zaman kısıtlılığı, ulaşım sorunu, yoğun iş sartlari nedeniyle pek çok insan yüzyüze psikoterapi almakta zorlanıyor. Dolayısıyla da online'a olan ihtiyac artıyor.
    Özellikle yurt dışında dil sorunu nedeniyle terapi alamayanlar, içe dönük kişiler, ev konforunu tercih edenler, şehir ülke değiştirmek zorunda kalanlar ... ya da herhangi bir sebepten yüzyüze terapi alamayanlar için vazgeçilmez olmaya başlamıştır.
    Online terapi nasıl yapılır? Internet üzerinden görüntülü ve sesli olarak gerçekleştirilen bir psikoterapi hizmetidir. Genellikle skype uygulaması üzerinden yapılır. Seans öncesinde randevu alınır, ücret havale edilir
    Ve skype uygulaması indirdikten sonra danismaninizi görüntülü ararsınız. Seans süresi 50 dk.dir. Yanı yüzyüze terapi sürecindeki tüm kurallar gecerlidir.
    Sonrasinda sorunlarınızdan bahseder ve danışmanlıktan ne beklediğinizi anlatirsiniz. Ne sıklıkta online danışmanlık yapacağınıza karar verir, gorusmeyi sonlandırırsınız.
    Düzenli olarak devam iyileşmek için şarttır. Ücret konusu uzmanın yetkinliğine eğitimine göre değişir.
    Kullandığım yöntemler; bütüncül bir terapi olmak uzere daha çok dinamik, aktarım ve duygu odaklidir. Emdr ve eft de kullandığım yardımcı yontemlerdendir.